Subject: Dokumendi nr 16-7/22-18228-040 lisade edastamine
From: "Merilin Kraun" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "TA Info" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 17 Sep 2024 12:54:02 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastasime 16.09.2024 Teile dokumendi nr 16-7/22-18228-040 "AS Utilitas 
Tallinn hoonestusloa taotluse muutmise taotlusele arvamuse küsimine". Kirja 
kõik lisad ei avanenud korrektselt, mistõttu saadan kirja nr 
16-7/22-18228-040 lisad uuesti.

Lugupidamisega

Merilin Kraun
ehituse tegevusõiguse talituse projektijuht
+372 667 2039 | [email-masked] | www.ttja.ee <http://www.ttja.ee/>
Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet
Endla tn 10A, 10122 Tallinn

Failide mahu tõttu ei ole võimalik neid manusena kaasa panna. Kokkupakitud 
kujul saate need alla tõmmata järgnevalt lingilt:
https://jvis.ttja.ee/modules/dokumendi-haldus/document/download-attachments/%242y%2410%24eJtY9Bs0aXZVzvnezSjuSuNuvo4zc.SXzBYGlTAVRw0575dUs4wSi
Link on aktiivne 2 nädalat

Kokkupakitud failid:
AS Utilitas Tallinn hoonestusloa taotluse muutmine.zip (31.06 MB)